Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Η Ελλάδα Μπορεί να Ελπίζει.



H προσπάθεια σου αξίζει συγχαρητήρια ,είναι αξιέπαινη.Να είσαι σίγουρος ότι κάποιοι θα βρεθούν να  σε μιμηθούν και πολλοί θα ωφεληθούν απο την προσφορά σου.Θα είμαστε κοντά σε κάθε προσπάθεια που θα δίνει ελπίδα ,σε κάθε προσπάθεια που θα μας βεβαιώνει ότι η χώρα μας στηριζόμενη σε  άξιους ανθρώπους έχει  αύριο.

Για το συνδυασμό
Θανάσης Σκαλιστήρας 


Προς
Δήμο Πετρούπολης
Δήμαρχο Πετρούπολης
Υπ όψιν κ. Γερασιμίδη Γεωργίου


...Κύριοι μετά από πολλά χρόνια που είμαι επιχειρηματίας με δραστηριότητα στην Πετρούπολη, έχω ωφεληθεί πολύ από τους συμπολίτες μου.
Σήμερα λόγω της συνεχιζόμενης οικονομοπολιτικής κρίσης που ταλαιπωρεί πρώτα από όλους τους απόμαχους της δουλειάς, και ξέροντας ότι αυτή η γενιά που σήμερα ταλαιπωρείτε έχει στηρίξει την επιχείρηση μου από το 1966 που βρίσκετε σε λειτουργία στην Πετρούπολη.
Νιώθω την υποχρέωση να ανταποδώσω αυτά που οφείλω.
Αξιοποιώντας τα 4 ΚΑΠΗ (Κέντρα Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων)
Της Πετρούπολης.
Προσφέρω σε κάθε μέλος των ΚΑΠΗ από ένα έως τρία κιλά ψωμί την ημέρα.
Αν χρειαστεί ακόμα και Κυριακή.
Αντί στην τιμή της αγοράς 1,60 σε 0,98 το τεμάχιο.
Το ψωμί θα είναι φρέσκο χωριάτικο με προζύμι άριστης ποιότητας.
Συσκευασμένο κατά το νόμο και επάνω θα έχει την απόδειξη από την ταμιακή μηχανή 0,98.
Καμία δέσμευση δεν ζητώ από τον Δήμο για κανένα λόγο.
Ζητώ μόνο την έγκριση σας γιατί πρέπει η προσφορά αυτή να είναι υπό την αιγίδα του Δήμου πιστεύω.
Κάνω πράξη κατά την γνώμη μου την ύπαρξη κυριολεκτικά των « κέντρων ανοιχτής προστασίας ηλικιωμένων»
Ελπίζω ότι καμία γραφειοκρατική διαδικασία δεν θα παγώση την προσφορά μου αυτή.
Είμαι έτοιμος να βρεθούμε και να τελειοποιήσουμε την πρόταση μου αν έχει κάπου κενά και να την εφαρμόσουμε άμεσα.
Με εκτίμηση
Χατζηξενοφών Μιχάλης
Αρτοποιός.